Återbetalningar

30 dagars nöjdhetsgaranti

Vi erbjuder 30 dagars nöjdhetsgaranti, vilket betyder att om du efter 30 dagar efter du mottog produkten inte är nöjd med den erbjuder vi full återbetalning.

För att ha rätt till återbetalning måste du ha kvittot eller köpehandlingen.

Om du vill begära återbetalning enligt garantin behöver du kontakta oss på våran mejl milanodrops.se . Observera att varan måste skickas tillbaka till oss för att återbetalningen ska kunna genomföras. Returer måste skickas till följande adress: Källvägen 21 19468 UPPLANDS VÄSBY.

Om returen accepteras skickar vi dig en returfraktsedel samt instruktioner om hur och var du ska skicka paketet. Artiklar som skickas tillbaka till oss utan att retur först har begärts accepteras inte.

Om du har några frågor om returer kan du alltid kontakta oss på milanodrops.se


Skador och problem

Kontrollera din beställning när du tar emot den och kontakta oss omgående om artikeln är defekt, skadad eller om du har fått fel artikel, så att vi kan bedöma problemet och rätta till det.


Byten

Det snabbaste sättet att se till att du får det du vill ha är att returnera den artikel du har, och när returen har godkänts köpa den nya artikeln separat.


Ångerfrist på 14 dagar i EU

Om handelsvaror levereras i EU har du oaktat det ovanstående rätt att ångra eller returnera beställningen inom 14 dagar, utan krav på några särskilda skäl. Precis som ovan måste artikeln vara i samma skick som du fick den i, oanvänd, med alla lappar kvar och i sin originalförpackning. Du måste även ha kvittot eller köpehandlingen.


Återbetalningar

Vi meddelar dig när vi har tagit emot och kontrollerat returen, och om återbetalningen godkänns eller inte. Om återbetalningen godkänns görs den automatiskt till den ursprungliga betalningsmetoden inom 10 arbetsdagar. Kom ihåg att det kan ta ett tag innan banken eller kreditkortsföretaget har behandlat returen så att den syns hos dig.

Om det har gått mer än 15 arbetsdagar sedan vi godkände din retur ska du kontakta oss på milanodrops.se